Air Jordan Force Fusion 20 (XX) Black / Varsity Red

In more Jordan Brand news, we have seen the Air Jordan Force Fusion 20 (XX), but now we have a clear detailed look in Black / Varsity Red. As we can see, the Air Jordan Force Fusion 20 (XX) Black / Varsity Red contains a all over patent leather upper, with added characteristics from the Jordan 20. Sources have said this is a early sample, but that have not been confirmed. Via Sneaker.fr.


Air Jordan Force Fusion 20 (XX) Black / Varsity Red
Air Jordan Force Fusion 20 (XX) Black / Varsity Red

Air Jordan Force Fusion 20 (XX) Black / Varsity Red
Air Jordan Force Fusion 20 (XX) Black / Varsity Red

67 COMMENTS

  1. WHY THE HELL IS IT ALL PATENT LEATHER I LIKED THE ONES IN THE FIRST PICTURE BETTER THE ORANGE AND WHITE ONES BUT MOST LIKLY EVERYBODY GOING TO BE LIKE THIER UGLY AND THEN WEN THEY COME OUT EVERYBODY HOPS ON THE BAND WAGEN LIKE THE 5 AND 12S

  2. If jordan ever do somthin like this ill neva buy a pair of mikes again……..nah im bullshitin but chill JO you takin it to far

  3. ewww, the ugliest jay's ever, they need major changes 4 this shoe, deff pass imma cop the glacier 12's or plaid 5's since I wasn't able 2 get em

  4. 23456 = 23 (original number) 45 (comeback number) 6 (number of rings)

    although i agree on how hiddeous these are u still gotta know the design schemes of the MJs

  5. I'm not really a big fan of the fusions…..but these are yet to be the worst fusions ever!!!!!! Enough with the fusions

  6. what did i tell you guys….these look exactly like the fubu's that came out awhile ago. lol at JB….you guys are trying too HARD!

  7. i like fusions but these are disgusting look like a hooker shoe fo real str8 too much patent leather..

    a dont like it

  8. these shits look like them knockoff forces reebok came out w/ a few yrs. bak!..jordan is fuckin up his shoe legacy wit sum of these weak ass fusion…

  9. im not a fan of the fusions at all. I only copped the green beans and the nurse sharks cuz no one has em. These are by far the worst, but remember, its only a sample. Nike/JB uses our comments to improve on their designs. The patent leather looks cheesy and but i do like 23 45 6 idea. JB is on the right track but needs to get tinker back on this. This pretty much looks exactly like an air force one but it says jordan on it. Jordans always been about being different and ahead of the game, on this they just took an idea and slapped a jumpman on it. I say back to retro releases!! but keep the packages, ive got every one. I say that the 20 is nearly impossible to fuze but if you get tinker im sure he'll think of sumthing amazing,

  10. Yo people are going too hard on these shoes. They're an interesting concept, they show creativity. I couldn't imagine a better blend of the 20s and air force ones. Not a cop for me but i appreciate the concept

  11. HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 THIS MUTHA FUCKA IS UGLY!!!!!!!!!! U DA FUCK MADE DIS UP? IF U WANT TO KEEP YO FUSIONS LOVERS DONT PUT THESE OUT. THEY IS NASTY AS HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  12. these are nice ass shit….sike sike sikeeeeeeee!

    these are so fugly ass shit…damn plus my favorite jordan are the jordan 20s!

  13. these look like a reebok amaze for the gay community…

    in chicago, you'll see mad people in wrigleyville rockin these joints

    1 star…if that

    horrible

  14. WOW!! I’ve seen FAKES that look better than that shit. JB is DEFINITELY running outta ideas. Enough said ^

  15. DiSz r fukin ugly ass shoes shyt

    u ppl r qanna ruin da jordan line if dis keeps comin up. y can u fuse some other jordans like da 4s ever heard bout dat

  16. Ok now im da biggest fusion fan u kan fynd but WTF!!!!! F***KN BOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. you guys are dum is says sample but the truth is those are hideous wtf 23456 i get the meaning but thats stupid and ugly ass hell i think yall should do fusions out of the 7s thatll be badass

  18. these are by far the nicest fusion 20 i ever seen.but i still hate the fusion idea anyway.who ever thought of the af1 and aj1 in one.should loose his job and move on.the fusian thing is the worst to happen for both worlds.

  19. MAN THOSE ARE SOME UGLY ASS SHOES WHO EVER MADE THOSE NEED TO BE SLAP…………BUT ON SOME REAL SHIT WHO THE FUCK IS GOING TO WERE THOSE.

  20. the shoes are hott i just got them there was only onne pair in black in red there size seven i wear a size six but they run small but there cool without the big strap there gay but mine have the strap so its good and wat the hell are yall thinkin these shoes are great i bout them for a huned and 5 $ they nice yall all our crackheads yall just made yall cant afford shoes like that bitches that aint got riches

Leave a Reply to STAYzFRESH Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here