Nike ACG Superdome Boot

Nike ACG Superdome Boot

SHARE

Nike ACG Superdome Boot

Just in time for the winter season, Nike will be releasing these ACG Superdome boots featuring inner insulated cushion, waterproof upper, and a full length airbag in the sole for comfort during the cold days. Via Major DC.


Nike ACG Superdome Boot
Nike ACG Superdome Boot

28 COMMENTS

  1. Three words…WHAT THE FU*@? I'm already not a big fan of any boot with a Nike swoosh or, AJ jumpman on them(but i'm felling those AM'90 boots in the Transformers pack)and, these just made me hate any boot designed by Nike or, JB. These are just straight ugly. They look like they're for avid snow boarders or, for people living in the Swiss Alps or, Alaska. And they might not want to rock these monstrocities! Again…WHAT THE FU*#? 1 * outta' 5. By far, the worst boot EVER!

  2. I remember when that boor was first released.. it didnt move then and it wont now. they'll go the same route that the Baltoros and the Lava Domes went (bargain bins and table sales)

  3. SMH…WHAT DA FIZUCK IS NIKE DOIN HERE…ITZ OKAY TO HAV UR OWN STYLE ACG BOOTS TAKING OVER TIMBERLAND, BUT TO MAKE BOOTS THAT LOOK SIMILIAR TO TIMBERLAND BOOTS IS JUST STRAIGHT UP JACKING…SMMFH!!!!

  4. Nice fitting boot. True to size. Boots downfall, no gripping sole pattern for snow or trail and no strap for pulling on boot. All in all, great kicking boot. Hey Nike,how about a nice trail ACG line boot again!

  5. These boots are ok if ur in2 ur own style & u wanna stand out & be different from every1 else. It also depends on how ur roc them…..u cud pull it off

  6. these boots have every elemant that made nike popular in the first place.why all the hate?if you change the color sceme around ,you would have a new view. i think they are great. long live the 8os moon boot.holla

  7. wow yall niggas is dumb. these don't look that bad for casual wear and even if they were ugly, these are obviously not made for everyday wear. and how the hell do these looks like timbs?

  8. Them shits do fuckin look like timbs and there fuckin ugly as hell nike buggin wit dat shit there

    im jus lookin to cop da original ACG boots all blacc no kinda shit like dat above and im orignal wit i can dress but neva in a million cud u catch me wit those on

    BIG NO NO

  9. Them boots right i need them. U niggas dumb i can tell yall cant throw it on, its ur style n swag try to find 1. Ima try to find them.

  10. I've been buying ACG boots since the mid 1990s and I LOVED the old school heavy duty leather ACGs…. I was upset when Nike went to the super light weight "sneaker" ACGs and have been hoping they brought back something tough…. a REAL BOOT not a friggin' sneaker with tough treads….. As soon as I saw the Superdome I bought one. Now I've bought 4 pairs (2 black/green and 2 pink/grey) and I don't care if people think they are ugly I wear the pink all the time. I save the black/green for when I dress up…lol…. but either way Nike has a HOME RUN with this boot… It is tough as nails, is super comfortable and of course the Air Max is far and away the best sole on the market. I just hope Nike keeps making tough boots, REAL BOOTS with the Air Max unit….. I know I will keep buying them….

  11. awwww dez acg bootz is da shit deff gettin dezz…but yea dey kinda do look like timzz but dem shit still fuckin hot…see me rockin dose soon.!!!

LEAVE A REPLY