adidas Crazy 8 ‘Damian Lillard’ PE | Release Date + Info

adidas Crazy 8 ‘Damian Lillard’ PE | Release Date + Info



Surprisingly, the adidas Crazy 8 has become favorite amongst many NBA players in recent years as Adidas has continued to push the envelope with this classic silhouette.

For Portland Trail Blazers guard Damian Lillard, his very own game-worn PE will actually be released to the general public much sooner than you think. As is boasts a Portland-inspired black, red, and white colors, notable details include this player’s jersey number “0” on the toe box area.

As you check out detailed images below, mark your calendar as the adidas Crazy 8 “Damian Lillard” PE debuts January 24, 2014 at a special meet-n-greet in-store event at the adidas Village Store. Keep it here at Sneaker Files for more word on a possible widespread release.




via SC

  • Orlando Vega

    ”Got um”…

  • Rameek Taylor

    Malik Deandre Ifill

  • Jonathan Zavala

    Damn give him his own shoe line already.

  • Meech Seymour Cake

    Eric Lott Lea Revallion y’all sum feens

  • Eric Lott

    I needs thos

  • Meech Seymour Cake

    I’m hipp you Feen ! Eric

  • Eric Lott

    Got these on right now Meech…. Lmaooo

  • Meech Seymour Cake

    Omg ! You a str8 feen ass nigga

  • Eric Lott

    Yesssss sirrrrr…. Lol 3’s and trees ya digggggg…. Lmaoooo

  • Meech Seymour Cake

    I already kno !! #Feen

  • Lea Revallion

    Wait what?! How did I get dragged into this Meech Seymour Cake?!?!

  • Meech Seymour Cake

    Cuz y’all be twinning #Duhhh #Losersss

  • Lea Revallion

    Those are cute though! Bahahaha

  • Meech Seymour Cake

    – We the crazy 8 twinsss !!!

  • Meech Seymour Cake

    Yea they’re hot

  • Lea Revallion

    I don’t weae crazy 8’a I like the top 10’s thank you very much

  • Meech Seymour Cake

    Ohh yeaa you right Lea !! Lol

  • Chaz Just-Chaz

    Does these come out at your store? James Avery

  • Mờ Inh Minh

    this one looks like a version of breds 11s

  • Bernard Nichols

    Look like Bred Crazy 8s

  • Chris McFly

    Ross Exclusives

  • André Luis

    Aew André Rocha Silva MT loko ne

  • Avery Chilson


  • Brian Bristol

    Marc Anthony Tirado

  • Johnathon Gardner

    Julius Jackson

  • Danny ONeill

    Hypebeasts be like idc got my breds

  • Jeff King

    Ur worst that a gurl lmao

  • James Bee

    Manny Taylor clean

  • Meuze Shakur Diallo

    like it

  • Asuquo Donald

    crazy piece!!

  • Spencer Briggs

    Michael Devencenzi Ajdin Aj Pjanic

  • André C. Rocha Silva

    Pouquinho kkk

  • Jj Sandoval

    Typical hype beast these look like breds smh

  • Manny Taylor

    The Es is getting those James Bee I’ll see if I can get you a pass

  • GE Footwear

    I don’t rock adidas but this are nice

  • Hyun Min Kim

    김의수 WTF!!

  • Ian Hugo

    Jordan Peek

  • Ab Dill Ah

    Muhammad Helmi

  • Holly Bushman

    Dylan Beebe

  • Holly Bushman

    Nick Ploof

  • Michael Anaya

    Bluezy Yak a you see the MP in these bitches got to get those

  • Bluezy Yak

    I do that’s the first thing I seen hell naw!!! Michael Anaya

  • Jason McMahon

    nice love adidas basket so comfi

  • Johnrichard Torres

    When are the storm troopers coming out

  • Jarrel Davis

    Dave Dixon

  • Cordell Bradley

    Those boy are wet though

  • Mark Bryant

    looks like j11