Air Force Jordan Fusion VIII (8) – Black / Bright Concord –...

Air Force Jordan Fusion VIII (8) – Black / Bright Concord – Aqua Tone

SHARE

Air Force Jordan Fusion VIII (8) - Black / Bright Concord – Aqua Tone

A Sneakerfiles.com exclusive, we bring you the first image of the Air Force Jordan Fusion VIII in black/bright concord – aqua tone, or better known as the Aqua VIII. Like Air Force Jordan Fusions of the past, these take many direct cues from the original Air Jordan VIII (8), although the 23 is missing from the strap. The colorway is spot on, of course with slight alterations to fit the Air Force silhouette. No word on release date, but stay tuned for more information.

  • fran

    JB.. what are you doing..

  • tmonki94

    these just scream FAKE!

  • Retro Boy

    JB……WTF!?….word is these will be the last fusion thank god

  • fatboy 828

    JB yall trippin now dont ruin a pair of classics like that

  • Aut0

    We may need to see more pics, but these got mad potential. This might be one of the better fusions..

  • wc

    they need to just stop with these fusions…..

  • AMG

    I LOVE the AJ8's. My favorite Jordan, own 9 pairs. But I look at these fusions & just SMH!!!! They do look VERY FAKE!!!!

  • 23kid

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! I knew this day was coming but i didnt want to believe it

  • Eaglesfan

    Wow. Please stop making fusions. Is nike puttin a bunch of r tards in a room and they put random parts together till they get a new shoe.. Come guys just stop!!!!!!!!!

  • dj studiant

    FAKE..!!!

  • megaman7

    fake or not, JB is doin us wrong with dis!!!! disgraceful!!!!!!

  • LLoyd

    I like hem they look gud even though i seen people wit em …..FAKE but am going to comp them real quick

  • JinYourFace

    god damn these is some ugly joints. seriously do j b needs to quit pttin fugly ass shit liken dis word.

  • dank

    worst fusions yet jb! I love seeing cats wearing fusions thinking they are hot…till I walk up with the real thing and they just feel stupid! Jb just please don't butcher the 11's or 6's like u did the aqua 8's, that would b a sin!

  • textbook

    This has got to stop!

  • jumpoldman36

    It looks like the Jordan 8 got an extreme makeover, and it needs another one, very badly.

    If you ppl think you've seen everything, think again. Check sneakernews.com and look at the ugly Fusion Bred Jordan 13…!!!

  • rayray

    wtf they look better than those ugly ass fusion 13 but still they gotta stop this i like sum fusions but not every jordan can be fused like this just stop last 1 please

  • snearkerology

    these are fugly!! the whole concept of a fusion 8 is terrible…fusion(s) as a whole is terrible in my opinion i would only accept the fusion 4's if that…just terrible JB…just come back out with the Columbia 11's Jordan wore in the all star game…

  • GotToBeJoking

    I think we should start a petition for JB to stop making a mockery of all the classics.

  • sneaker man

    yoooo ya messin up jordan culture

    smfh!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Addict 4 Sneakers

    JB please stop!!!!

  • Addict 4 Sneakers

    I love these, and little boys.

  • burt manson

    these are crazy one of the best fusions to date damn these hard def most cop

  • burt manson

    sneaker man stop hating on these classics

  • Mezzze05

    please stop tha madness jb…. tha only good fusion is a dead fusion… glad i got my aqua's tho..

  • sneakerfeenz

    ONE WORD . . . . SAD!

  • SneakerFreaker

    I'll pay the retail price of these just to Laugh in all the Jordan Executives and designers Faces. Pure bullshiit

  • afdfs

    please….stop it!

  • dank

    burt manson.. You must b joking right?!?! I hope so, it would be sad if your sneaker game was really that bad..these blow!

  • Kinloch57

    Boy stop

  • cjizzle

    man all you guys who say fake are stupid, nike owns jordan brand so if they make a fusion they are just as real as the VIII so quit hatin obviously they are makin gang of money on these or else they wouldve killed it along time ago so just shut up thats why they run companies and you run your mouth. and i dont agree that all fusions are nice but these alright gotta wait to see more pics them XIII fusion ugliest things ever so im not one sided i got retros i got forces i got fusions (well two pair) and nice kicks are nice kicks so just shut up you lame guys and usually the guys who buy only jordan retros cant dress thats coming from girls with an s mouth

  • 23

    i knew this day was just around the corner.. JB, seriously?! like.. seriouslyy?! why?!?! that shit is wack! these piss me off. fusion 11s r about to really tick me off..

  • mr.nfl

    piece of shit shoes

  • luke_s

    wtf is that

  • 754boy

    cjizzle, the reason why people screaming fakes is because they look EXACTLY like the fake versions that have been floating around the net for months. These maybe be official, but are as horrible as the fakes imo.

  • Marty McFresh

    Just disgusted…

  • kobe-030

    My heart is bleedin :( who needs air force 1 fusions?! expensive and ugly…

  • Weanz

    WOW ….

  • trey pope

    sad..

  • santanaeny

    omg jus when i realize the aquas became my fav jordans of all time they disgrace them by doin this im goin to give dirty looks to ny one i see buy this crap

  • kapp

    these shits are wack no jb no

  • Gabe

    Come on now!! WTF!! All fusions just take away from the originals!! They look corny! Now the young kids think these shoes are "whats up" and say that the original J's are ugly!! And most of them aint never seen Jordan play!! F*** Outta Here with that S***! All the fusions are always on sale now!! Michael Jordan should just tell Jumpman to make HIS shoes only and only in the original color ways!! Whats up with all the dumb ass DMP's! Jordan never played with the Celtics, Magic, Lakers etc etc! Now they gonna come out with them gay ass Pistons VI's!!

    JB is always trying to "commemorate" or "celebrate" something from Jordans career and end up making ugly J's! Like the 6 Rings, 60+, Flight 45 etc etc. If you wanna do that, just release the damn shoes in there original look and colors! Leather and suede! No nubuck, canvas etc etc. Simple and plain! I remember when Jordans used to stand for something! I remember buying Sports Illustrated or other magazines just because they had an ad for the new J's coming out! Now all we get is ugly ass fusions or we might get the originals but in a ugly ass colorway or altered in one way or another! Im surprised they didnt incorporate Bugs Bunny on the Space Jams!! It gets to the point that my wife is surprised when i dont buy Jordans! I buy other old school joints like the Ken Griffeys, Bo Jacksons, Scottie Pippens, Penny Hardaways etc etc!! At least those keep their original look!!

  • MJC

    WTF is right…straight up crap. Why waste the time on Fusions? Im glad to see JB is shellin' out some XII retros and VI's retros, even that slam dunk pack is cool with the II/III's, but no more fusions!!

  • I LUV FUSIONS

    THESE ARE THE BEST JORDANS EVER MADE…..NICE JOB JB KEEP THE FUSIONS COMING FOREVER. THE XI FUSIONS ARE BETTER THEN THE OG XI'S

  • Solefresh10

    Can you say "garbage"

    thats horrible, what is JB thinkingg.

  • KJ NC's FLYEST

    wow lol i guess jb aint gon quit……….and as u can c dey aint listenin 2 da ppl who love real j's not dis bullshit

  • GoobByeJB

    i have to clean my laptop up now cuz i threw up when i saw these

  • hysdgag

    the ones in the catalog(not these) were inspired by fakes because I saw them on ebay right after fusions started dropping. either way they're are both a discrace to the beautiful aqua 8's.

  • JayBlazer

    Wow, the saddest thing is that these actually look just like the fakes. Makes a dude wonder who's inventing the designs at this point. I have a feeling that the XX3 fusions will look like the fakes too.

  • KidSwagg024

    *jaw drops* my favorite classic of all time and they screwed em up like some fusions were straight like duh 20z, 6z, and duh 9z but come on now its gettin too much now 4z? they straight but not that good looking either and now 8s? they f***** up big time now whether these are fake or not. come on jb bring some retroz back.

  • th@_r3@LL3$t

    THE END OF THE WORLD IS NEAR!

  • lol

    OMG!! IM GONNA COP A PAIR OF THESE!!!!!

    [B]THEN IM GONNA JUMP OFF A BRIDGE[/B]

  • JaRyan2392

    DAMN! JUS BRING THE RETROS BACK OUT!!

  • alex

    Wow…. these are bad…. And I don't even mind some of the other hybrids but these are just plain awful…

  • Retro Boy

    omfg….is it 2012 yet ????

  • Harold Miner

    fucking yuck

  • j rich

    These would never touch my feet!!

  • MrDizzyDEE

    wuts wrong with jb!!!there disrespecting the retro 8s!!!never get close to my feet

  • stinkmeaner

    these are str8 see if ur from da hood den u would kno about J's

  • chrismtz

    hybrid?? dey look like inbreds lol..dey honestly running out of idieas…looks like something u can cop at hoodlocker lol

  • Cerus

    I am sooooo disappointed! I thought Fusions would've stopped in 2008.

  • Josh

    these are so fckin ugly. JB youre killing the classics by giving scrubs look alikes, theres no point of even making fake jordans anymore, these look just as bad

  • sneakgeek

    ohh dam

    i had a f u k i n

    orgasm

    dese is sexy as fuck

    awww

  • jferg

    dear lord wut happened to the shoes?wut tha f*** man these shoes is trash dnt fusion the 8's ay tell me y the fakes u c at the flea markets look better than this!!this is a shame.can we plz have moment of silence for these shoes and than burn them

  • ericdood

    haha this is a joke!

  • Coynstar

    never buying jordans again. there killing all the classics

  • cameron2319

    oh my gosh jb needs to kill themselves what the hell man dont do thiis i have the o,gs and retros plzzzzzz no nooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( pauses for air ) nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • puyiMAN

    FOCK FOCK FOCK FOCK

    WHAT THE FOCK

    MICHAEL,

    SERIOUSLY COMMENT BACK RIGHT HERE ON SNEAKERFILES.COM AND TELL US WHAT THE FOCK WHERE U THINKING BESIDES GETTING BLOWJUBS FROM 4K HUKERS MAN SERIOUSLY

    WHAT THE FOCK

  • bayareabeast

    THIS SHIT IS EMBARASSING.. IM MAD AND EMBARASSED THAT I CLICKED ON THIS PIC

  • bayareabeast

    SERIOUSLY THIS IS LIKE THE WORST JORDAN SHOE EVER.

    DO THEY WHAT THIS SHOES TO GO STRAIGHT TO THE OUTLETS??

    MICHAEL what the fock were u thinking?

    u was getting blowjubs from very expensive hukers not to notice they were putting your name on some mutant jordan fake shoe for the embarasment of your family

    SERIOUSLY

    WHAT THE FOCK?!?!

  • Shaun

    Absolutely awful. An end needs to be put to this Fusion shit.

  • DeLaSOLE23

    Yuck! Never gonna cop these, even if they clearence for 20 bucks.

  • cj311redd

    More interested in what is on the shelf behind, what are the black w/ elephant trim and the red jumpman?

  • FLyKiDD26

    would the real men stand up! cuz theres a bunch of lil girls that posted comments on these sneaks 1st they not that bad imo 2nd stop ya blodclot cryin! 3rd i might cop

  • red

    ruining my favorite j….now every homo in the hood will be rokin these wak kiks

  • chief

    why wont he stop with the bull*hit

  • ksr crew

    damn i just got really sick after looken at these why are they doing this to the jordan name with putting these fusion garbage out

  • BD

    WAT DA FUK IS DAT?

  • zae757

    seriously, these shoes arent for real sneakerheads…these are for ppl that dont know shyt bout shoes (especially Jays) cuz if they did they too would b vex bout these ugly hybrid shyts…truely, ppl that actually support these hybrids that drop really dnt know bout shoes and dont hav a love for em…im disappointed that they would take a classic (Aqua VIII) and turn it into a joke…SMH

  • mcfly

    these are GARBAGE i cant even believe they would betray every jrdan fan and follower.=(

  • Andres

    FMLFMLFMLFML

  • $poiledFeet

    Nasty-ness

  • tmonki94

    );

  • angryfan

    All These fusions can suck my d***…F*** u Nike for what u did to the jordan legacy, f*** u to hell

  • nikeman

    the retro 8s aquas are one of my favorite jordans this is fucking crazy these are sum ugly fucking shoes they are really getting cocky with dez fusions….im starting a campaign SAY NO TO FAKES AND FUSIONS this are sum disturbing pics seriously

  • j*breezy

    omfg i think i jus puked in my mouth

    please jus kill me now

    these are deff the ugliest of the trash JB is giving us now…

  • Angel

    if they had the nike check on it it wuld looks better

  • nikeman

    lmao these are fucking ugly…fucc a D.O.A its D.O.F death of fusions and after i cop these spacejams its gonna be D.O.JB….. IM TIRED OF THIS SHIT

  • Joel

    that inbred comment, HILARIOUS lmao whoever buys this omgg please do not call yourself a jordan fan what flea market are these coming out on? if i see anyone with these i am def gonna laugh in your face…

  • chuckie

    Jordan is finished! These shoes are pitiful as hell! But people keep buying all these fusions that are really just recycled jordans!

  • Mjeffo22

    Nike jordan, whoever is doing this please stop

  • AQUA SHIT 8Z

    OMG MY EYES ARE BURNINGGGGG

  • Dsmoove

    i wouldnt even poop on these. my poop diserves better than that. ill just poop on the 13's instead

  • Samo

    Ok JB is gettin out of hand now the Aqua 8's…??!?!

    😐

    ARE YOU INSANE!!

  • WestCoastin

    ALL OF YA'LL ARE TRIPPIN'. THESE ARE A MUST!!!! YOU GUYS AINT NEVER BEEN CAMPING? WHEN UR OUT OF TOILET PAPER AND U NEED SOMETHING TO CLEAN UR BUNGHOLE WITH. THESE WOULD BE PERFECT FOR A NICE WIPE AFTER TAKING A NICE FAT LOAD IN THE WOODS!! JUST LOOKING AT THIS ATROCITY MAKES ME WANNA TAKE FAT JUICY LOAD. THESE SHOES GIVE ME THE RUNS!! IF I EVER SEE SOMEONE WEARING THESE, IMA SLAP THAT FOOL SILLY.THEN IMA TAKE A FAT LOAD ON HIS FACE.

  • timcinnati

    i kinda like em

  • suckmykicks

    FLyKIDD26 is a FAG!!!!

    hahahaha

    HE LIKES THESE

    SO THEREFORE CROWNING HIM QUEEN OF FAGS!!!

  • Sneakerhead

    This are one of the best fusions ever. I’m copping two pair can’t wait to rock this joints.

  • puyiMAN

    FOCK DIS LUK BAD AS HEL UAT DI FOCK MICHAEL JORDAN IS U ON CRAKCOCAIN???

  • naw nigga naaw

    atrocious is the least i could say….

    if they wanna put the shoe just retro the og aqua's…DUH JB….stop effing around

  • Zeus

    horrible but they look better than fusion 13's imma buy these to burn them

  • scrazy

    Speachless…Dont Got Nuthin To Say

  • j dubb

    bad bad bad fuckin ugly what the fuck were they thinkin 8s r my fave number and this not right at alll FUCK THE FUSIONS WE DONT LIKE THM SHITS

  • Street Monkey

    who ever thought of this is king of all BUSTERS!!! Sorry MJ your people fuckin up big time

  • money mitch

    please fire who ever designed these…what are they stealing ideas from the damn people who make fake j's now….please fire them

  • CyberSynaptic

    Sometimes I wonder what goes on in these designers' heads. To me, this whole Air Jordan Fusion concept only works with certain Jordans (IMHO, it really only works with I-IV since their sole designs aren't too complex). Something like the AJ VIII just won't look right with an AF1 sole…it just doesn't work. I don't really hate the fusion idea at all, I just wish they put a little more effort into it.

  • jlopez

    fuk u zues

    the 13 fusions look nastier than the 8 fusions

    u dunno s h i t

  • THIZZ505

    Damn these are ugly.

    So ugly it cracked my screen a bit on my iPhone ;[

  • dapluva!

    damn they fizucked up another classic by making it a fusion when will jb learn fusions are garbage a bad idea from the jumpman

  • vez231991

    FUCK IT I'M WEARING DUNKS FROM NOW ON JB HAS PISSED ME DA FUCK OFF!!!!!

  • jayfeen

    damn these are ugly

  • CoolMane

    fuck fusions period…………………….

    down with jordan brand they foolin niggas like they did back in the day with trunners

  • BkGurl

    These r disgustin.Plain UGLY!!!!

  • dazeone

    these fusion 8 are hot when they come out all you bitch's will buy them

  • like

    niggggaaaaaaaaaaaaaaas is crasy

    i luh dat shyte

  • MR. ENCOGNITO

    WOW!!! WHAT THE FUCK JB??? YOU'RE FUCKIN SHIT UP…AND "DAZEONE" AND "LIKE" YOU TWO ARE THE REASON WHY THE REST OF US SUFFER

    GARBAGE…IM STICKIN TO HOUSE SHOES. LOL

  • Phat Pat

    plz jordan brand don't release these !!!

  • 615 Sneakerhead

    JB just needs to stop effin up all the retroes and og's…just horrible.might as well be fakes that you would pay $50 for

  • joel

    why do they make fusions ? its just mocking the original Jordans . all fusions suck ALL OF THEM!! stop doing it yer losing fans , fucc the fusions THEY FUCCIN' SUCK!!!

  • c-dub

    These shits clean !!!

  • jaymoneyfirstnamelas

    y doesn't jb read any of the comments on the blogs bout fusions…they're terrible!!! da 8's are ruined!!

  • yung chucky trill sq

    hellnaw dem junt murkin i kno im copp

  • Gift To Da Game

    I would get these……over the thirteen fusion but this shoe sucks

  • TONEZGOTTI CTC

    NO LIE IM BEATIN THE SHIT OUT OF ANYBODY THAT BUYS THESE

  • Jay 40z

    **** these shoes, da 8's is one of my all time favorites, but thsi bulls*** is gona make me wanna stop rockin my 8"s, dey better not release these, they straight stupid

  • cavery44

    the 8's are my favorit jordan made…. amd these shoes just make me change my mind about that… this fusion shoe sucka and shouldnt have been thought of….

  • D3M01 GU11AG3

    nice shoe im buyin

  • BIG MAC

    I mean dese is really ugly…

    but everybody knows that they are going to get a pair but with a better color shceme

  • WOW

    @BIG MAC – better color way? AQUA is the best colorway and these fusions are garbage so it wont be a better looking one, so they will only get WORSE!!!

  • lil jesus

    dey killed my favorite jordans

  • DOMB23

    desent

  • skeewble

    coppin

  • FireKicks

    Effing Horrible…..Makes u think…..Is JB down with illuminaty?

  • Brandon W.

    The 8's of all retros don't need a fusion.

  • professor12

    Aqua 8s r the sickest numbered js ever made. Even though I hate the whole fusion idea im still gonna get these just becuz of the aqua colorway.

  • south memphis fatdad

    mane dem hoes hard azz hell…fuck wat deez otha folks tum bout….deez junts too hard….jordan u need to release deez junts out THIS SATURDAY!!!

  • da goon

    man fuck erebody who think deze ugly cuz deze bitches hittin hard im gettin em

  • JD

    …..

  • G.Hall

    ;…(……………… the world will never be the same after this. they look identical to the fakes that i saw months ago. or worse. whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy????? please dont disgrace the aquas!!! anything but them!!!

  • Donny2RAW

    DEEZ HOES IS CLEAN!!!!!!!! ALTHOUGH I THINK DEY NEED A NIKE CHECK ON THE SIDE LIK FORCES GOT…

  • $$ jay $$

    damn i dont even know right now. the bugs bunny ones are growin on me a lil but at least they betta than the fusion 13s. alot people are talking about how they think it looks good w/o the strap. ive looked at the pic of it and i can imagine it w/o the strap but it still looks hella ugly. but back to the 8s im still gonna think about em. i might juss cop both pairs since i like the colorways especially the aquas but jb you fuckin up juss bring back retros like come on now.

  • Jsteezy

    damn there ugly as shit,they look like some fake ass kicks that u find on the net, i hope nobody plans on buying these

  • D. Ford

    All I have to say is that they may look bad right now but when you see somebody else wearing them you gon wanna get em.

  • B0SS L4Dii

    Y0U DUMB H4T3N MUTHA*****S….THESE IS WET AS HELL….YALL JUS DONT KNO S**T B0UT J4YS…CUZ IF YA DID..U WUDNT B SO QUICK TA THINK THESE UGLY! GOOD JOB…FOR WHOEVA DECIDED TO MAKE DA NUMBA 8 FUSIONS LOOK LIKE DIS..N I WILL BE HAVIN ME A PAIR!

  • jays are dead now

    damn shame dey are tryin 2 make all OG color shoes god jays are dead so r Nike SB's .. fuck fusions

  • ted

    wat the f*** tis shoe is ugly

  • ThaKiidB

    Ayyee.. these is kinda fly. My shawtez goin lov des on my feet foreal son!

  • David Holden

    im gettin tired of all yall wackass WANNABE jordan fans. you dudes think you got style and taste but u aint got shit close too it . if you were a REAL jordan fan you wouldnt be doggin that damn shoe like dat or any other shoe. wake tha FUCK UP if you dont like the shoe go to the company and tell them ya fuckin self weak ass bitches come tell me you dont like the shoe 4028 49th Ave N. Compton California try it if you want to WANNABE

  • nick

    THOSE SHOES ARE FLY THEY THE DOPEST THINGS

  • luis

    HATTEERRS…..!!!….!!…!….!!

  • jaykillas wifey

    man all yall fuckin hatin im bout to cop these saturday………get a life im bout to krussssshhhhh!!!!

  • jaykillas wifey

    my man get me all the new official js that come out…….so fuck what yall screamin

  • http://www.rationalmale.com/forum/index.php?action=profile;u=207;sa=summary Elmer Drobny

    Fine information. Thank you, you describe the topic very well

  • http://www.booktrix.com/live/index.php/member/4845/ Merrie Lovins

    Very helpful info. Very helpful, great share.