Air Jordan 7 (VII) Retro DMP – Sixty Plus (60+) Pack

Air Jordan 7 (VII) Retro DMP – Sixty Plus (60+) Pack

SHARE

Air Jordan 7 (VII) Retro DMP - Sixty Plus (60+) Pack

We have already seen multiple previews of the Air Jordan 1 Sixty Plus Pack, but unfortunately, the same cannot be said for the pack’s Air Jordan 7 counterpart. As most already know, Jordan Brand is set to release packages of two sneakers honoring the times when Michael Jordan scored over 60 points. Back in ’93, the Chicago Bulls squared off against the Orlando Magic, and MJ dropped 64 points. Thus, this package is composed of two colorways of the Air Jordan 7. The first style is extremely similar to the “Raptor” Air Jordan 7 (VII), while the second variations hosts a Magic-inspired colorway composed of a white upper with black and blue accents. The Air Jordan 7 (VII) – Sixty Plus (60+) Pack is expected to release in August ’09.

Via Jumpman23.

Air Jordan VII Retro DMP “60+” (limited release)
Style Code: 371496-991
Release Date: 08/22/2009
Colorway: Multicolor/Multicolor
Retail Price: $310.00

Air Jordan 7 (VII) Retro DMP - Sixty Plus (60+) Pack.
Colorway: Black/Dark Charcoal-True Red

Air Jordan 7 (VII) Retro DMP - Sixty Plus (60+) Pack
Colorway: White/Varsity Royal-Black

  • iceBoogie

    I'm coppin…times 10!!

  • jr_lyon

    Why on the jordan website (jumpman23.com) does it say both of these will release on Aug 22nd for $135 a piece? It doesn't say anything about a pack for $310

  • Air_Kel's_1

    These are Hot I like the concept

    The Orlandos remind me of The French/Blues

  • Kiss my a%#

    I'd buy 2 packz x_x

  • gnar gnar

    august 22nd is my birthday

  • Cholly Da Beat Man

    MINES!!!

  • shads2sents

    the sevens are hard. Im glad they changed the magics colorway. Does anyone have a for sure date on nite tales?

  • superb33

    aug 7th

  • j.W.F

    dAMMMMMM dEy R S000000000 fUkkiN ClEAN!!!!! 😀 i l0VE EM

    2 bAd thEy AiNT MAkiN EM 4 giRlS SIZEZ :,(

  • tmonki94

    i hope they release indevidualy. already got raptors. only want the orlandos

  • Dee

    im sooo glad they cleaned up the orlando 7s cuz the first pic they showed mad this package garbage … its a nice package though … if they release seperately i dont know which ones i would buy

  • Louis D

    on jumpman23.com it says they are $135 each ! wats goin on !?! is it a package or not ?!?!

  • cameron2319

    maaan these are fiiireeee the majic ones are way better then what they was showing us before niicee iim so coppiing yes man yess!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    { melts }}

  • loonygoon510

    YALL AINT GON BELIEVE DIS SHYT JB IS RELEASING ANOTHER RETRO 5 PACK AND ONE OF THE SHOES WILL BE A CARMINE 5 LIKE THE 6'S

  • eddie v

    im get these and fuck with em on

  • KJ NC'S FLYEST

    mannn dez hot as fuck so u kno im coppin, but r dey gon b a pack or not

  • cedi l

    Its not a pack they are sold seperately

  • HR

    Must Copped!!

  • YoungPimpin

    I will have these for sure. 2 pair Ive never had. Date already marked in my phones calendar

  • Supreme13z

    These are nice! I hope they are sold seperately cuz they will be cheaper. =D

  • shads2sents

    Nite tales is launching on august 7th on wgn. Ray j had these on during an interview he did for the series. Pretty cool

  • lakerphan33

    aug 7th is the day for nite tales to drop. Cool!

  • Kara

    Could somebody tell if these will release in Kid's?

  • naga

    I want the Bordeaux/Raptor's sooooooooooooooo badly. I hope they come out seperately. FIRE.

  • Spradley

    they need 2 make these da raptors. JB changin up OG’s. they changed they playoff 8s, infrared 6s, n now the raptor 7s….c’mon

  • SAY NO 2 FAKES

    whooooooo HELL YEA, IM SO GLAD THEY GOT RID OF THAT HORRIBLE COLOR PATTERN ON THE ORLANDO, THESE LOOK SOOO CLEAN, BOUT TO COPP BOTH REGARDLESS OF PACK OR SEPERATE…DAMN MAD AMPPED NOW

  • Ian gross

    No doubt put it on my tab =] *******

  • mcfly

    idk 7s r sorta like tainted cuz they were one of the shoes that got really popular in pittsburgh with the people who wore fake shoes. most fakes iv ever seen so idk.

  • DeEzNuTz23

    A muthafukkin deffinate copp

  • i got more jordans t

    I hope they don't make them with the cheap cat suede

  • SneakerSoleChild

    I agree with jr_lyon… (somebody needs to get their info STRAIGHT!!!)

    But regardless, mosdef gonna be copped on both. Hopefully it will be a package.

  • sneeka boi

    ay i were size 11 and ill split tha pack if ya live in tha 813!!!

  • sneeka boi

    wear size 11 imean…my bad

  • nike1

    Id rather jb fucckkk with og colorways alittle bit then put out fusions and that shiiittt

  • STAYzFRESH

    DAMN THIS PACK IS DOP AND THE 7S ARE ONE OF MY FAVE JORDANS IMMA HAVE TO FUCK WIT EM PLUCS I HAVENTED COPPED A PAIR OF JORDANS SINCE THE 5 PACKAGE

  • j-roc

    this is not a pack

  • trellien

    i prey they sell individual cuz i cant afford 330 right now

  • sneeka boi

    yo i wear size 11 and i live in the 813 who wants 2 split these??i only want the orlandos…

  • JR

    I hope they release separate for $135 cause them orlando's are trash!!

  • antwaun817

    hope its a pack. but copped regardless.

  • retrofan727

    I agree wit jr_lyon on jumpman23.com it says both will be released for $135 seperately, why is that???

  • naga

    i think it is a pack. I'm gunna save my money just in case it is a pack.

  • ANDYYY

    if it's not a pack the 1. if you want to buy both it will be cheaper and number two you wont have to worry about splitting the pack or getting a shoe you dont want

  • kaneone

    shittt the white and blue pair is wayy hotter than the raptors

  • mrmetoo

    its a pack. they did the samething last time on jumpman23.com with some of the other packs.

  • TD4

    WE ARE IN A RECESSION WHO WANTS 310….HE IS GETTIN OUT OF HAND 4REAL

  • retrofan727

    i emailed NIKE and a rep told me that its a mistake. it is a dmp pack and it'll retail for $310

  • JR

    these look more like the og's than the retros did in 02. N stop these shits raptors!!!!

  • JC

    its a pack… it says the same thing about the 1's coming tommorow and we all know thats a pack… so calm down its gonna be a pack and you already know jb will be making these 310 to make us broke

  • tima2live

    retrofan727, do u no if these r comin out in gs sizes?

  • Sheona

    does anyone know if these are coming out in big kid sizes too???

  • Hamwinkie

    these r in a pack so calm yourselfs n its a fly pack so dont trip when you see these in real life your gonna wonna get two pairs cuz these r going straight to craigslist for 400+

  • ivan

    135.00 in jordan site throwed in the game

  • NO WAY

    hottest dmp pack ever dog!

  • CONFUSED

    IF THESE RETAIL FOR $135 WHEN SOLD INDIVIDUALLY…WHY IS IT $310 WHEN SOLD AS A PACK CAUSE 135 X 2 IS 270…WHY DOES IT COST AN EXTRA 40 BUCKS???

  • retrofan727

    20% Off Karmaloop.com Use Rep Code:JN29654

  • fatbot

    am get that shit…

    Omg they look sick n sexy

    Can't wat 4 diz shit to come out

  • J- walkin

    Omg!!! This J's are BAaadddD

    Do they come out in kids size????…

    Because I want them for my B-DAY

  • rickjames

    damn thsese fucking shoes are so shittyyyy, everything about these fucking sneakers can get shoved down my throat so i can shit them out. i would rather wipe my ass with these than wear them in public.

  • tom

    ur An @$$ kid

  • feel

    anyone who doesnt think these shoes are not beautiful deserves to die.

  • feel

    sorry – doesnt think these shoes are beautiful

  • MJC

    I agree with CONFUSED…Jumpman23.com has these shoes releasing individually for a reatil of $135 (although I don't believe they are going to be avaialable indivdually unless purchased through ebay) so what makes them $40 more? The box they are going to come in? Sorry, I wouldnt pay $40 for a box. At least the DMP AJ1 pack is reasonably priced at 225, no one in their right mind would pay 310 for 2 pairs of 1's (not those anyway).

  • JordanFreak

    why rr rr they qunna cost 310,when separate they cost $135,together thats $270,have to put in aa extra $40.WOW

  • Statz

    Are they being released in Big kids?? because i bought the 11/12 package in kids and the 15/8 package in kids but the last package was only released in mens and ill be highly upset if these did too…..if anyone can answer that question for me i would appreciate it…

  • ms.steez

    are these coming out in big kids ? seperatly ?

  • YES shes dope

    ummm ok i NEED to know are they coming out in sizes 2n a half or 3 hit me up on aim please i need 2 noe asap whoocares15

  • Okieszxillezt

    are these coming out in kid size 5 ?.

  • tima2live

    Yup these r cummin out in kids sizes. Just hit Nike up n dey confirmed it.

  • fredderzzz

    Yeoo ima size 7. Dey komn out in dat sizee ? This pakk is waveyyyy !!!!

  • Ty-Ron

    i will be getting dese for 217 at footlocker the day they come out

  • kevin

    these shoes actually release august 15. not the 22nd

  • SneaakerFeeeeen

    juus coppped these tooday ! SUUPA DOPE !