Nike Dunk High x Atmos Project

Nike Dunk High x Atmos Project

SHARE

Nike Dunk High x Atmos Project

Yet another collaboration with Nike and Atmos, but I am not complaining because when the two get together their is always a nice sneaker involved. Here we have a small preview of the Nike Dunk High x Atmos which looks very nice but the pictures leaves you with wanting more. Although very little information is known, you can expect a release in June according to the NYC Atmos website.


Nike Dunk High x Atmos Project

  • micah

    i'm on them!! probably gonna be an ebay cop being I live in VA.. damn..

  • cmw

    can already tell the colors are too wild for my taste. not a fan.

  • Josh

    I need to see the whole shoe but for right now I like what I see.

  • HYPHY101

    LOVIN IT….DEM COLORS BUST

  • JC

    gotta get these! nicest dunks of the year!

  • DC VA sneakachick

    yung these are tooooooo fresh they r on point like shyt

  • c money

    these is mad brolic..but i need to see the whole kick personally.

  • brianna

    These don't come in small sizes? I'm in love wit em !!!

  • CURT DA KING

    NICE COLOR COMBO! IMAGINE THESE ON SOME FORCES THO!

  • Jean-Claude Van Damm

    CURT DA KING NICE COLOR COMBO! IMAGINE THESE Nuts inside your mouth!

  • Jen

    I want these so bad!!! They probably don't come in small sizes though…=/

  • Eric

    when do these come out

  • Free-man

    Ya Dig

  • Dutchess

    i really dont wear bright colors but ……….. i gotta cop those……….on mommas…….them wet!!!!!!!

  • Styles

    the girl frm Super Sweet Sixteen bought those for 700!

  • josh

    how much?

  • Jboo

    OMG I LOVE these shoes They are soooooooo…..FRESH!!!!

  • Jboo

    PLZ EMAIL ME WHERE I CAN BUY THESE ASAP I GOT 2 HAVE THEM LIKE NOW.

  • Mick

    OMG i hope they do have small sizes! when can we get em!!

  • MANDOe!

    love them!

    http://www.kixpo.com – Dallas, TX

  • Nike's_mii[crac

    they mAdd hot KiD wish i could get them

  • Rizzla

    These shoes are hot i want them so bad, where can you buy them to?

    I've been looking around for ages.

  • Lois

    mannn i want them!!!!!!!

  • rockstarFRESH !

    These are cute, but it would b nice to view the whole shoe. AND THEY GOT MY JERSEY NUMBER !! (:

  • courtney

    why r these shoes so fukin cute an why am i such an idiot

  • courtney

    why cant i make any sens someone help me cuz i am so weirdddd!!!!

    ahhh

    grr

    hehehe

    gorilla

  • courtney

    i relli want these shoes ahhh!!!!!!!!!!!!!!

  • ninja

    i love them is there any where

    i can buy thewm ?

  • kimberly

    damn these kicks is hot;)

    unique, i'ma copp this footwork:)

  • Bay5square

    Does anyone know how many of them are made?

  • Elizabeth

    yooooooooooo!!!

    dis shits r hot!!!!

    where can i get dem???

    how much r dey???

    wen dey comin out???

    i need to noe!!!

    i dont noe wat i would do if i

    dont have dem!!!

    Please email!!!!

  • ninja warrior

    yo wtf these are so fresh, but you can get them at kicksnike1.com if you want them there like $75

  • aisha

    those shoes are soo….cute i really want these!

  • dee

    yeah these is type tuff. if ya google it ya can see the whole thing. i fell in <3 wit em.